Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Reklamacje


Mimo dokładania przez nas wszelkich starań, aby sprzedawany przez nas towar był zawsze najwyższej jakości, z przyczyn niezależnych, może okazać się on wadliwy. W takiej sytuacji, klientowi przez dwa lata przysługuje prawo do złożenia reklamacji.


Jak dokonać reklamacji?


W naszym sklepie możesz dokonać reklamacji na dwa sposoby.

Pierwszym jest wysłanie formularza reklamacyjnego w formie elektronicznej na adres: [email protected], a następnie wysłanie nam paczki z dopiskiem „Reklamacja”.

Drugim sposobem jest wysłanie formularza w formie fizycznej, dołączonego do paczki z reklamowanym towarem.

W obu przypadkach pamiętaj aby dobrze zabezpieczyć produkty, aby uniknąć ich uszkodzenia w transporcie.


Towar prosimy przesyłać na adres:

Fishing Family
Ul. Dworcowa 18b
77-300 Człuchów
Tel: +48 796 266 618
zamó[email protected]


Nasz sklep ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Jako Klient masz prawo: złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny zakupionego towaru, zażądać wymiany na towar pozbawiony wad, zażądać nieodpłatnej naprawy produktu. Postaramy się rozpatrzeć Twoją reklamację w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności.

W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z nami telefonicznie:
Tel:+48 796 266 618

Do pobrania: Formularz reklamacyjny

Witryna stworzona na platformie