Reklamacje
Mimo dokładania przez nas wszelkich starań, aby sprzedawany przez nas towar był zawsze najwyższej jakości, z przyczyn niezależnych, może okazać się on wadliwy. W takiej sytuacji, klientowi przez dwa lata przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
Jak dokonać reklamacji?
W naszym sklepie możesz dokonać reklamacji na dwa sposoby.
Pierwszym jest wysłanie formularza reklamacyjnego w formie elektronicznej na adres: [email protected], a następnie wysłanie nam paczki z dopiskiem „Reklamacja”.
Drugim sposobem jest wysłanie formularza w formie fizycznej, dołączonego do paczki z reklamowanym towarem.
W obu przypadkach pamiętaj aby dobrze zabezpieczyć produkty, aby uniknąć ich uszkodzenia w transporcie.
Towar prosimy przesyłać na adres:
Fishing Family
Ul. Dworcowa 18b
77-300 Człuchów
Tel: +48 796 266 618
zamó[email protected]
Nasz sklep ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Jako Klient masz prawo: złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny zakupionego towaru, zażądać wymiany na towar pozbawiony wad, zażądać nieodpłatnej naprawy produktu. Postaramy się rozpatrzeć Twoją reklamację w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności.
W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z nami telefonicznie:
Tel:+48 796 266 618
Do pobrania: Formularz reklamacyjny